تولید در فولاد سفید دشت از ۷۰۰ هزار تن عبور کرد

تولید سالیانه واحد احیای مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با رشد ۳۰ درصدی همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود ارباب زاده مدیر عامل شرکت شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گفت: با همت و تلاش شبانه روزی و در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شد، میزان تولید آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم این شرکت، از رقم ۷۰۰ هزار تن عبور کرد.

او افزود: به رغم وجود موانع جدی در سال ۹۸، از جمله کمبود گندله و به ویژه محدودیت مصرف گاز طبیعی در فصل زمستان، تولید سالیانه فوق، نشان از حمایت سهامداران و عزم راسخ همکاران بزرگترین واحد صنعتی استان در مسیر پیشرفت و تعالی خود دارد.

ارباب زاده اضافه کرد: در سال ۹۸ فعالیت‌های مؤثری در زمینه حفاظت محیط زیست صورت گرفت که از مهمترین آن‌ها میتوان به راه اندازی واحد تصفیه خانه پساب از طرح‌های دانش بنیان، به روش اولترافیلتراسیون با ظرفیت تصفیه ۱۲۰ مترمکعب بر ساعت اشاره کرد.

او در پایان ضمن ابراز نگرانی از مشکلات به وجود آمده در کشور در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به اهمیت موضوع، با تشکیل ستاد بحران در سطح شرکت، اقدامات همه جانبه‌ای را در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری را در تمام واحد‌های شرکت و پیمانکاران مربوطه به صورت ۲۴ ساعته صورت داده اند.

کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در سفید دشت دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.

شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن، در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار