بخشدار مرکزی نیکشهرگفت: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه روستایی تمامی اماکن گردشگری بخش مرکزی شهرستان نیکشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگوی اختصاصی  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:تمامی اماکن روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مصون ماندن افراد و خانوار ها از خطر ابتلا به این بیماری در روستاها تعطیل شده است.

او گفت: دهیاران نیز ضمن آگاه سازی و اطلاع رسانی نسبت به رعایت و جدی گرفتن هشدار ها و الزامات بهداشتی از برگزاری هرگونه تجمع با هر عنوان جلوگیری کنند.

بلوچ زهی بخشداری مرکزی نیکشهر با دعوت از مردم این بخش به رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه در ایام تعطیلات سال جدید تصریح کرد: خانواده ها از ورود به اماکن گردشگری بخش مرکزی با توجه به هشدارهای صادر شده توسط ستاد مرکزی فرماندهی و مقابله با بیماری کرونا کشور تا اطلاع ثانوی جدا خودداری کنند.

او گفت: اطلاع رسانی و آگاهی عمومی گسترده و دقیق از طریق اعضا شورای اسلامی، معتمدین ، امامان جمعه و جماعت ، نصب پلاکارد و پوستر و اعلان عمومی هشدار های مربوط به ویروس کرونا توسط بلند گوهای ثابت و سیار می تواند نقش مهمی در جلوگیری از گسترش این ویروس داشته باشد.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در پایان بیان کرد : به دهیاران بخش مرکزی تاکید شده است پیگیری لازم جهت گندزدایی جداول و اماکن پر تردد سطح روستا ها را انجام دهند و از حضور مسافران در سطح روستاها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار