رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:

۲۷ مورد آتش‌سوزی طی چهارشنبه آخر سال در سمنان اطفا شد

سعید اسمعیل پور از وقوع و اطفای حریق ۲۷ مورد آتش‌سوزی طی چهارشنبه آخر سال در شهر سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال نیرو‌های عملیاتی در پنج ایستگاه با تمام امکانات و تجهیزات به‌صورت آماده‌باش در شهر سمنان بودند، گفت: از ساعت ۱۸ روز ۲۷ اسفندماه لغایت ۱:۳۰ بامداد تعداد ۲۷ مورد حادثه آتش‌سوزی جزئی در سطح شهر شامل حریق لاستیک، سطل‌های زباله و غیره به وقوع پیوسته است.

او افزود: در شب چهارشنبه‌سوری امسال علی‌رغم اطلاع‌رسانی و هشدار‌های داده‌شده به خاطر شیوع ویروس کرونا بازهم شاهد حضور مردم در کوچه‌ها و معابر بودیم که نشان می‌دهد هنوز عده‌ای هشدار‌ها را جدی نگرفتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال، ابراز داشت: نیرو‌های آتش‌نشانی از چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال، بازدید و بررسی‌هایی از پارک‌ها و بوستان‌ها، فضا‌های مقابل آپارتمان‌ها و هماهنگی پاک‌سازی از شاخ و برگ درختان، تخلیه سطل‌های زباله و جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده را انجام دادند.

اسمعیل پور در ادامه تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته این سازمان می‌توان تبلیغات گسترده و نشر پیام‌های آموزشی (پوستر و توصیه‌های ایمنی)، موشن‌گرافی در فضای مجازی، نصب بنر، خبرگزاری‌ها و ارائه نکات ایمنی را اشاره کرد.

او ضمن تشکر از افرادی که هشدار‌های ایمنی این روز‌ها را در قبال در خانه ماندن و عدم حضور در معابر و غیره را رعایت کردند، افزود: از مردم درخواست می‌شود به لحاظ حفظ سلامتی خود و خانواده از دیدوبازدید عید و حضور در تجمعات غیرضروری صرف‌نظر کنند و با حمایت و همدلی تا ریشه‌کن کردن این بیماری پا به‌پای مسئولان همراه باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.