کدام اصناف از پرداخت سه ماهه حق بیمه معاف شدند؟

معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی البرز گفت: رستوران ها، هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز توزیع و تولید کیف و کفش و... می‌توانند حق بیمه خود را بعد از اردیبهشت ۹۹ پرداخت کنند.

ابوالحسن قورچیان، معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: ده صنف به دستور رئیس جمهور می‌توانند  پرداخت حق بیمه اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ را به تعویق انداخته و از خرداد ۹۹ به صورت نقد یا اقساطی پرداخت کنند.

او در تشریح این ده صنف افزود: مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده از رستوران ها بوفه ها طباخی ها تالارهای پذیرایی قهوه خانه ها اغذیه فروشی ها و موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت معدن و تجارت از جمله این اصناف است.

معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی البرز گفت: مراکز مربوط به گردشگری شامل؛ هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های جهانگردی و گردشگری، مهمانپذیرها، مهمانسراها مسافرخانه ها و مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نیز مشمول این بخشنامه می شوند.

او افزود: حمل و نقل عمومی مسافر درون‌شهری و برون‌شهری هوایی، جاده ای ریلی، و دریایی؛ دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری؛ تولید و توزیع پوشاک؛ تولید و توزیع کیف و کفش؛ مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، مراکز مجتمع های ورزشی و تفریحی؛ مراکز مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی و مراکز تولید توزیع و فروش صنایع دستی نیز می توانند حق بیمه سه اسفندماه امسال و دو ماه پیش رو را از خرداد ماه پرداخت کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.