درخشش مدارس صدرای کرمانشاه در حوزه فرهنگی و پرورشی

کارشناس پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از درخشش مدارس صدرای استان در حوزه فرهنگی و پرورشی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،قباد رده کارشناس پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت : بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته دبیرستان صدرای پسرانه شهرستان کرمانشاه مقام سوم کشوری نمایشگاه «مدرسه انقلاب» که در ایام مبارک دهه فجر برگزار شد را به خود اختصاص داد.

او گفت : این نمایشگاه در بهمن ماه سال‌جاری در سطح تمامی مدارس منتخب برگزار شد و مدارس صدرا حضوری فعال در برپایی این نمایشگاه داشتند.

او از کسب مقام اول دبیرستان پسرانه صدرای شهرستان کرمانشاه در حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها نشانگر جایگاه مناسب مدارس صدرا در سطح استان است.

رابط مدارس صدرای استان کرمانشاه گفت: سایر مدارس صدرای استان نیز همواره در جایگاه‌های ممتاز علمی، فرهنگی و پرورشی در بین نواحی آموزش و پرورش قرار دارند و آمار سالانه ورودی دانش آموزان این مدارس به دانشگاه‌های معتبر و حوزه‌های علمیه شاخص، بیانگر این مهم است.

او گفت: هم اکنون ۵۳۱ دانش آموز در مدارس صدرای این استان مشغول به تحصیل هستند. استان کرمانشاه دارای ۷ مدرسه صدرا است که دارای جایگاه بسیار مناسبی از نظر علمی، فرهنگی و مذهبی در بین مدارس استان هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار