سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان:

دستگاه کارت خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری سمنان نصب شد

مجید کاشی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دستگاه‌های کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری سمنان نصب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجید کاشی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان در نشستی با موضوع مقابله با کرونا در شهرداری سمنان پیرامون حوزه حمل و نقل شهری گفت: همه اتوبوس‌های خطوط شهری علاوه بر دارا بودن دستگاه کارت خوان بلیط الکترونیکی به دستگاه کارت خوان بانکی نیز مجهز شدند تا جلوی شیوع بیش از اندازه بیماری کرونا گرفته شود.

او نصب دستگاه کارت‌خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری را یکی از راه‌های کاهش تماس بین مسافران، راننده و اتوبوس دانست و ابراز کرد: جلوگیری حداکثری از گسترش ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان هدف این طرح است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با اشاره به اینکه کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری نصب شد تا آن دسته از مسافرانی که کارت بلیط الکترونیکی ندارند هنگام پرداخت کرایه دچار مشکل نشوند، تاکید کرد: استفاده از دستگاه کارت‌خوان تعبیه‌شده در اتوبوس خیال مردم را از بابت تماس فیزیکی آسوده می‌سازد.

کاشی با بیان اینکه ۵۰ درصد ناوگان تاکسی شهری سمنان مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی هستند، ابراز کرد: شهروندان برای پرداخت کرایه خود می‌توانند از دستگاه‌های موجود در تاکسی‌ها استفاده کنند همچنین از مسافران می‌خواهیم تا هنگام سفر‌های درون شهری خود با تاکسی از نشستن بیش از دو نفر در صندلی‌های عقب خودداری کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.