بیانیه مشترک شماره ۴ ستاد مبارزه با کرونا

مدیرعامل منطقه آزاد اروند، فرمانداران آبادان و خرمشهر و رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیانیه‌ مشترک شماره ۴ بر ضرورت کنترل بیماری کرونا تاکید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند ، سیدزین العابدین موسوی، محمد حیدری فرمانداران آبادان و خرمشهر و شکر اله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این بیانیه چند دستورالعمل تازه را به شرح زیر ابلاغ کردند:

۱_ مقرر شد تا تردد پیمانکاران دوایر دولتی با در دست داشتن معرفی نامه از دستگاه ذیربط در ورودی های هر دو شهرستان آبادان و خرمشهر صورت پذیرد، همچنین تمامی کامیون های حمل مواد غذایی و مایحتاج عمومی و مواد اولیه کارخانجات مجاز به تردد هستند.

۲_ انتقال متوفیان از بیمارستان ها به آرامستان ها، صرفاً با آمبولانس های در اختیار آرامستان ها (شهرداری) صورت پذیرد و این انتقال تابع نرخ شهرداری ها خواهد بود.

۳_ کلیه گیم نت ها، باشگاه های بیلیارد و کافی نت ها و اماکن مشابه تعطیل می باشند.

۴_ شهرداری ها نسبت به تعطیلی کلیه کیوسک ها و غرف شبانه اقدام نمایند و حق الاجاره مدت تعطیلی اخذ نگردد.

۵_ درب ورودی پشت پاساژها با هر نوع درب ورودی توسط نیروی انتظامی مسدود و برخورد لازم با خاطیان این دستور العمل صورت پذیرد.

۶_ کلیه فروشگاه های زنجیره ای و اماکن مشابه تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

۷_ اداره صمت در شهرستان، اقلام مورد نیاز عمومی را در اقصی نقاط شهرهای آبادان و خرمشهر تأمین نماید.

۸_ نیروی انتظامی در هر دو شهرستان و اجرائیات شهرداری نسبت به تعطیلی و جمع آوری آثار دکه های میوه فروشی و سایر بساطی ها را از میدان الفی تا خرمشهر اقدام جدی نماید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.