واحد‌های صنفی قنادی و خشکبار مهاباد بازگشایی می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از بازگشایی واحد‌های صنفی قنادی و خشکبار درآستانه سال نو خبر داد.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: باتوجه به نزدک شدن به سال نو و نیاز مردم به شیرینی و آجیل در این زمینه تمهیداتی پیش بینی شد تا نیاز مردم برای شب عید تامین شود.

او افزود: واحد‌ها باید محصولات خود را بسته بندی و با رعایت نکات بهداشتی به شهروندان عرضه کنند.

جهین ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و هماهنگی فرمانداری و اتاق اصناف این شهرستان، واحد‌های غذاخوری، ساندویچی، کبابی، آبمیوه فروشی و قنادی‌های سطح شهرستان از تاریخ ۲۳ اسفند تعطیل شد.

اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: همچنین با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برابر اطلاعیه‌ای که در چند روز گذشته منتشر شده است، برخورد با قلیان‌سرا‌هایی که به قانون تمکین نکرده‌اند در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

او با شاره به اینکه با همکاری واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و بازرس اتحادیه همه روزه بر کار نانوایی‌ها نظارت می‌شود، افزود: در خصوص وزن، سهمیه آرد و رعایت نکات بهداشتی به نانوایان تذکر داده می‌شود همچنین در صورت مشاهده تخلف با متصدیان واحد‌های صنفی بدون هیچ اغمازی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
به جای اینکه از اینکارا جلوگیری کنند، نگران انجامشون. . به جای اینکه بگن نیاین بیرون دنبال آجیل، میگین آجیلی بهداشتی آماده کردیم بیایید بخرید.این تجمع ایجاد نمیکنه؟