کاهش ۸۰ درصدی ترافیک محور‌های استان کرمانشاه

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۸۰ درصدی ترافیک محور‌های استان در پی شیوع کرونا و لغو سفر‌های نوروزی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبادالله محمدی جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند ماه، گفت : با وجود بحث ممنوعیت مسافرت‌های نوروزی و محدودیت‌های اعمال شده در بحث تردد خودرو‌های غیربومی، در راستای کنترل بهتر ترافیک طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند به اجرا درآمده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

او گفت : در این طرح ۱۰۰ گشت محسوس و نامحسوس محور‌های استان را تحت کنترل دارند.

محمدی با اشاره به کاهش محسوس ترافیک محور‌های استان در پی شیوع بیماری کرونا گفت: ترافیک محور‌های استان در این روز‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۸۰ درصد کاهش داشته و عمده تردد‌های حال حاضر استان مربوط به خودرو‌های بومی بوده و عمده تردد‌ها درون استانی است.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد خودرو‌های غیربومی در محور‌های استان به حداقل خود رسیده، گفت: در حال حاضر در پنج نقطه استان با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های پلیس گشت‌هایی مستقر شده و بحث بررسی سرنشینان خودرو‌های ورودی به استان به لحاظ علائم بیماری کرونا در حال انجام است.

او افزود: چنانچه سرنشینان علائم مشکوک داشته باشند از ورود این خودرو‌ها به استان جلوگیری می‌شود.

محمدی با اشاره به بارندگی در سطح محور‌های استان گفت: در حال حاضر سطح محور‌های استان لغزنده است و رانندگان باید بیش از هر زمان احتیاط لازم را داشته و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.