پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن نوروز

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران فرا رسیدن سال نو را به همه هموطنان به ویژه کارکنان صنعت نفت و خوزستانی‌ها تبریک گفت.

در متن این پیام تبریک آمده است؛

به نام خالق هستی بخش

بهار جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت و نوروز طلیعه این دگرگونی و پیامی است به انسان برای از خود رستن و به او پیوستن.

با نهایت خرسندی صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و خالصانه‌ترین تبریکات را به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت را به دل‌های بهاری شما همکاران ارجمند تقدیم می‌دارم.

فرا رسیدن سال نو گر چه پایانی است بر یک سال فعالیت، اما آغازی است بر کوشش و خدمتی دیگر، سالی که باید به امید فردایی روشن برای فرزندانمان بر تلاش خود بیفزایم و خوشا به حال کسانی که می‌توانند با اتکا به قادر متعال در مسیر رشد و بالندگی ایران عزیز این آزمون را سرافرازانه پشت سرگذراند.

سال ۱۳۹۸ که به فرموده مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفت این شرکت در سایه سار تلاش مضاعف مجموعه همکاران ضمن تحقق اهداف ترسیم شده در کشف میدان‌های گازی ارم و نفتی نام آوران مشارکت داشت که حلاوت و شیرینی به ثمر نشستن دستاورد‌ها را دوچندان کرد، اما آنچه بیش از هر چیز امسال را در یاد‌ها ماندگار می‌سازد حضور خالصانه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در مهار و کنترل سیلاب خوزستان است که این مهم در نهایت موجبات رضایتمندی مردم شریف خوزستان را فراهم آورد که رضایت پروردگار در رضایت خلق است.

همراهان تلاشگر، در آستانه سال نو از زحمات صادقانه و ارزشمند شما عزیزان و همراهی خانواده‌های بزرگوارتان در مسیر تحقق اهداف صنعت نفت صمیمانه قدردانی و یاد آور می‌شوم که توفیقات شرکت در سایه آرامش و امنیت کشور حاصل از برکت خون پاک شهدای گرانقدر بدست آمده است، شهیدانی که همه هستی خود را در راه ارزش‌های والای انقلاب و پیشبرد اهداف عالیه آن فدا و اینک ناظر به عمل ما می‌باشند.

واپسین روز‌های هرسال یادآور روز تاریخی ملی شدن صنعت نفت است، لذا با گرامیداشت ۲۹ اسفند، بار دیگر فرا رسیدن بهار طبیعت، حلول سال نو و عید سعید نوروز را به همکاران گرانقدرم در صنعت نفت به ویژه شرکت ملی حفاری ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، بهروزی و سالی پر خیر و برکت را برای همکاران و خانواده‌های ارجمند آنان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.