تشکیل قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی در البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی به منظور پیگیری و نظارت جدی بر موضوعات مرتبط به تغییر کاربری تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فاضلی هریکندی، رئیس دادگستری البرز در آیین تودیع و معارفه همزمان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از تشکیل قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی استان البرز خبر داد و گفت: با تشکیل این قرارگاه، موضوعات مرتبط به تغییر کاربری در هر نقطه از استان به صورت جدی مورد پیگیری و نظارت قرار خواهد گرفت.

او افزود: هرچند دادگستری بیشتر نهادی نظارتی در زمینه تغییر کاربری است ولی نمی توانیم شاهد افزایش تغییر کاربری ها باشیم بنابراین مصمم هستیم این موضوع توسط روسای دادگستری و دادستان ها از نهادهای مسئول مورد مطالبه جدی قرار گیرد.

رئیس دادگستری البرز با تاکید بر ممانعت از تغییر کاربری اراضی زراعی از همان ابتدای ایجاد ساخت و ساز گفت: به همه افرادی که در ساوجبلاغ و چهارباغ تغییر کاربری اراضی زراعی داشته اند یا مترصد آن هستند هشدار می دهم سرنوشت قطعی بناهای ایجاد شده، تخریب خواهد بود و این موضوع را با جدیت از روسای دادگستری و دادستان ساوجبلاغ خواهم خواست.

گفتنی است طی حکمی احمد نوروزی دادستان سابق اشتهارد به عنوان رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ منصوب شد و جای علی مرتضی کاظمی را گرفت که به عنوان مستشار یکی از شعب تجدیدنظر استان البرز منصوب شده است.

همچنین در حکم دیگری حیدر جعفری جای خود را به علیرضا دهقانیان داد تا وی از امروز بیست و هشتم اسفندماه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.