جدی گرفتن کرونا قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی

فرماندار قصرشیرین گفت : مردم با جدی گرفتن کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی به قصرشیرین سفر نکنند و توجه داشته باشند که امسال با فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروز هیچ‌گونه خدماتی به مسافران ارایه نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : با توجه به آب و هوای خوب این شهرستان در این موقع از سال و با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ خدماتی به مسافران ارایه نمی‌شود و از هم وطنان عزیز تقاضا داریم به این شهرستان سفر نکنند، زیرا هیچ گونه خدماتی در پارک ها، ورزشگاه ها، مدارس و هتل‌های شهرستان در نوروز امسال ارایه نمی‌شود.

او گفت : از آغاز شیوع این بیماری ویروسی و با تشکیل ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اقدام‌های خوبی انجام شده و تمام ادارات از روز‌های آغازین پای کار بودند و در این رابطه از مجموعه ستاد کرونا و به خصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدردانی می‌کنم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هم اکنون در پنج نقطه شهر اکیپ‌های شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، هنگ مرزی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مجموعه ۲ پایانه مرزی اقدام‌های لازم برای مقابله با کرونا را انجام می‌دهند.

تاتار با بیان اینکه ورودی‌های قصرشیرین از ۲ سمت سرپل ذهاب و گیلانغرب کنترل می‌شوند، افزود:یکی از اقدام‌های مهم ما ایجاد داکت ضدعفونی در ورودی قصرشیرین برای کامیون ها‌ی صادراتی است.

او گفت: در پرویزخان علاوه بر اینکه دستگاه‌های مربوط به صورت روزانه کار ضدعفونی محوطه مرز را انجام می‌دهند، همچنین کامیون ها‌ی ورودی طرف عراقی ضدعفونی می‌شوند.

فرماندار قصرشیرین افزود: در سطح شهر شهرداری به صورت روزانه کار ضدعفونی محلات را انجام می‌دهد و همچنین سپاه پاسداران، بسیجیان، روحانیون و نماینده منتخب مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با به راه انداختن پویش‌های مردمی در راستای ضدعفونی کردن سطح شهر فعالیت می‌کنند.

او گفت: دهیاران نیز کارضدعفونی کردن روستا‌ها را با همکاری بهداشت و درمان انجام می‌دهند.

فرماندار قصرشیرین افزود: خوشبختانه با مجموعه اقدام‌های انجام شده تاکنون موردی از ابتلا به بیماری را نداشتیم و امید است مردم با رعایت مسایل بهداشتی و توصیه مسوولان کشور در خانه بمانند تا هر چه زودتر زنجیره این بیماری قطع شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار