بازار مراغه کمبود کالا‌های اساسی ندارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: هیچ کمبودی در کالا‌های اساسی بازار مراغه وجود ندارد و تمامی مایحتاج عمومی به میزان کافی در شهرستان موجود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه  روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار مراغه اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده کالا‌های تنظیم بازار به موقع در شهرستان دریافت و توزیع می‌شود.

او گفت: اکیپ‌های نظارتی شهرستان متشکل از اداره صنعت و معدن، تعزیرات و اتاق اصناف به صورت مستمر در حال رصد بازار هستند و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون برخورد می‌کنند.

شکری گفت: بیش از ۲ هزار و ۹۴۳ تن برنج، شکر، قند و گوشت منجمد از ابتدای سال ۹۸ در شهرستان توزیع شده است و خوشبختانه در این خصوص مشکلی در شهرستان وجود ندارد.

اوبا تاکید بر اینکه کالا‌های اساسی به اندازه کافی در انبار‌های این شهرستان ذخیره شده است، گفت: تیم‌های نظارتی باید نسبت به کنترل اوضاع و ایجاد ثبات قیمت در سطح بازار اقدام کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه نیز در این جلسه از توزیع ۱۸۳ تن میوه تنظیم بازاری ویژه شب عید در این شهرستان خبر داد و گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ۴۸ تن سیب و ۱۳۵ تن پرتقال در محل‌های تعیین شده توزیع شده است.

محمدرضا حسن زاده گفت: برای این منظور، ۱۲ غرفه در مناطق مختلف شهر برای توزیع میوه شب عید از دیروز دایر شده است.

او اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و استان، پرتقال هر کیلو ۵۵۰۰ تومان و سیب نیز هر کیلو ۶۰۰۰ تومان در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.
حسن زاده گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب، مشکلی برای تامین میوه شب عید در این شهرستان وجود ندارد.

او به توزیع اقلام اساسی از ابتدای امسال در شهرستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ۷۴۵ تن برنج، یکهزار و ۳۶۴ تن شکر، ۶۵۰ تن قند، ۵۴ تن گوشت منجمد در شهرستان توزیع شده است.
اوگفت: همچنین در اسفندماه امسال ۱۳۰ تن شکر به شهرستان تزریق و ۵۰ تن آن توزیع شده است.

او اضافه کرد: شهروندان هرگونه تخلف را از طریق شماره ۱۲۴ به این اداره گزارش داده و در صورت وصول هرگونه شکایت، بازرسان این اداره نسبت به برخورد با واحد‌های متخلف اقدام خواهند کرد.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار