جانشین تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج):

تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) جهرم در کنار دانشگاه علوم پزشکی است

جانشین تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) گفت: تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مهدی سرور با حضور در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم ضمن ادای احترام به مدافعان سلامت بخش کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: یقینا هر چیزی که به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری کمک کند، یک حسنه است که شما مدافعان سلامت علاوه بر جهاد در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، مشغول عبادت نیز هستید.

او افزود: تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی مانند گذشته با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم است.

جانشین تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) با بیان اینکه تیپ ۳۳ در کنار مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مقابله با ویروس کرونا است، بیان کرد: سپاه همیشه خود را خادم مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند و رسالت پاسداری ایجاب می‌کند که درهمه سختی‌ها به صورت ویژه در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار