فرمانده مرزبانی کردستان خبر داد:

آمادگی کامل مرزبانی در مقابله با متجاوزان مرزی

فرمانده مرزبانی استان کردستان از آمادگی کامل این نیرو برای مقابله با متجاوزان مرزی خبر داد.

آمادگی کامل مرزبانی در مقابله با متجاوزان مرزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده مرزبانی استان امشب با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان دیدار و گفتگو کرد.

سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به جانفشانی و فداکاری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار کنونی جمهورس اسلامی نتیجه ایثارگری و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

او افزود: باید همه مسئولان و مردم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کردستان تلاش کنیم.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم به فرمان امام (ره) حرکت و از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: حماسه بی‌بدیل هشت سال دفاع مقدس، افتخار و عزتی ابدی برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد. باید با تمام وجود نسبت به حفظ ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی اهتمام داشته باشیم.

او گفت: آرمان‌های شهدا بایستی برای جوانان این مرز و بوم بازگو شود و مردم بیشتر با شخصیت‌های بزرگ شهیدان آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: بی‌شک نیرو‌های مرزبانی نخستین حافظان کشورمان در مقابله با تجاوز بیگانگان به کشورمان بوده و هستند، بنابراین باید نقش رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران به نحو احسن برای نسل جوان امروزی بازگو شد.

گفتنی است، در پایان این دیدار فرمانده مرزبانی استان از همکاری صمیمانه مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کردستان تقدیر کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.