مورد مثبت کرونا در سربازان پایگاه هوایی دوران وجود ندارد

مدیر روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت ویروس کرونا در سربازان و ساکنان این پایگاه هوایی گزارش نشده است.

روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا در پایگاه هوایی شهید دروان خبر داد و اظهار داشت: در اقدامی تونل ضدعفونی کننده خودرو جهت گندزدایی خودروها برای مقابله با ویروس کرونا و حوضچه ضدعفونی کننده در ورودی درب پایگاه راه اندازی و ایجاد شده است.

او همچنین با بیان اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن محل اقامت سربازان مشغول خدمت در این پایگاه روزانه به صورت مستمر انجام می ‌شود، افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی به ویروس کرونا در سربازان و ساکنان این پایگاه هوایی مشاهده و گزارش نشده است.

روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران اظهار داشت: به علت حفظ سلامتی افراد و خانواده های ساکن در این پایگاه ورود میهمانان و بازنشستگان به داخل ممنوع اعلام شده است.

او تصریح کرد: پایگاه هوایی شهید دوران از همان روز‌های اولیه شایع شدن ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی و مراقبت‌ های ویژه کرد.

گفتنی است، راه اندازی کارگاه تولیدی اقلامی بهداشتی اعم از تولید ماسک پارچه ‌ای و ماده ضدعفونی ‌کننده، نصب بنرهای آموزشی، توزیع بسته‌ های بهداشتی، آموزش و اطلاع‌ رسانی در خصوص راه ‌های پیشگیری از کرونا و ضدعفونی کردن روزانه اقامتگاه سربازان از مهمترین اقدامات انجام شده این پایگاه هوایی است.

مدیر روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران تصریح کرد: بیمارستان ۶۴ تخت خوابه فوق تخصصی شهید عباس دوران شیراز با تمامی تجهیزات و امکانات و کادر پزشکی مجرب برای مبارزه با این ویروس در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهر و ورزشگاه دستغیب آمادگی کامل را دارد.

ویروس کرونا با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.