شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۱۵۰ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت آمریکا اعلام کرد ۱۴ نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا به ۱۵۰ نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت بهداشت آمریکا اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کشنده کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و قربانیان کرونا در این ایالت به ۶۶ نفر افزایش یافته، و شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا نیز به ۱۵۰ نفر رسیده است.

این در حالی است که با شناسایی ۲۷۸۶ نفر در آمریکا که به این ویروس مبتلا هستند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر این کشور به ۹۱۹۷ رسید.

همچنین ۱۰۶ نفر توانسته‌اند بهبودی خود را بدست آورند.

ویروس کرونا جان افراد زیادی را در سراسر آمریکا از سواحل شرقی تا سواحل غربی این کشور گرفته است و کارشناسان انتظار دارند این رقم به سرعت افزایش یابد. با تایید نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایالت ویرجینا، ابتلا به این ویروس در همه ۵۰ ایالت آمریکا تایید شد و شمار قربانیان از ۱۰۰ نفر گذشت. کرونا اکنون در همه ایالت‌های آمریکا شیوع پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: شومر: کرونا آمریکا را به سوی رکود اقتصادی سوق می‌دهد

جهش تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیه/ رئیس مجلس سنای برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد


پیش از این دانشگاه «جانز هاپکینز» شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که طی یک ساعت ۳۰۰ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در همین حال رسانه‌ها به نقل از وزارت بهداشت آمریکا گزارش دادند که شیوع ویروس کرونا به مدت ۱۸ ماه ادامه خواهد داشت و این کشور با مشکلاتی جدی مواجه می‌شود.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که وزارت بهداشت آمریکا پیش‌تر هشدار داده بود که شیوع کرونا در این کشور ۱۸ ماه یا بیشتر ادامه خواهد یافت و موج‌های متعددی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار