۲ نماینده آمریکایی هم کرونا گرفتند

منابع آمریکایی اعلام کردند ماریو دیاز بالارت و مک آدامز، دو نماینده کنگره این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند دفتر ماریو دیاز بالارت، نماینده جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا در بیانیه‌ای از مثبت شدن تست کرونای او خبر داده و افزود این نماینده کنگره آمریکا از روز جمعه گذشته در آپارتمان خود در واشنگتن دی‌سی در تحت نظارت خانگی قرار دارد.

۲ نماینده آمریکایی هم کرونا گرفتند

در بیانیه‌ای که دفتر او منتشر کردهاست، اعلام شده: «عصر شنبه، دیاز بالارت علائمی از جمله سردرد و تب داشت. اندکی پیش به وی اعلام شد که تست وی برای کووید ۱۹ مثبت اعلام شده است.»

همچنین بن مک آدامز، نماینده دموکرات ایالت یوتاه نیز در پیامی در توییتر از مثبت شدن تست ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

۲ نماینده آمریکایی هم کرونا گرفتند 01

این در حالی است که وزارت بهداشت آمریکا اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کشنده کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و قربانیان کرونا در این ایالت به ۶۶ نفر افزایش یافته، و شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا نیز به ۱۵۰ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید: شومر: کرونا آمریکا را به سوی رکود اقتصادی سوق می‌دهد

جهش تعداد مبتلایان به کرونا در ترکیه/ رئیس مجلس سنای برزیل به ویروس کرونا مبتلا شد


با شناسایی ۲۷۸۶ نفر در آمریکا که به این ویروس مبتلا هستند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر این کشور به ۹۱۹۷ رسید.

همچنین ۱۰۶ نفر توانسته‌اند بهبودی خود را بدست آورند.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که وزارت بهداشت آمریکا پیش‌تر هشدار داده بود که شیوع کرونا در این کشور ۱۸ ماه یا بیشتر ادامه خواهد یافت و موج‌های متعددی خواهد داشت.

ویروس کرونا جان افراد زیادی را در سراسر آمریکا از سواحل شرقی تا سواحل غربی این کشور گرفته است و کارشناسان انتظار دارند این رقم به سرعت افزایش یابد. با تایید نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایالت ویرجینا، ابتلا به این ویروس در همه ۵۰ ایالت آمریکا تایید شد و شمار قربانیان از ۱۰۰ نفر گذشت. کرونا اکنون در همه ایالت‌های آمریکا شیوع پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۲۲:۳۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
با کشور ایران هر در افتد بر افتد
آخرین اخبار