با جان مردم بازی نکنید؛

افزایش آمار مبتلایان کرونا، یزد را در مرحله هشدار قرار داد/ در خانه بمانید

استاندار یزد با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در یزد، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در یزد نسبت به جمعیت، بالاتر از آمار کشوری است.

به فکر سلامتی خود نیستید به فکر مردم باشید/ تعدا مبتلایان به کرونا در یزد نسبت به جمعیت بالاتر از آمار کشوریمحمد علی طالبی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در یزد،گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در یزد نسبت به جمعیت بالاتر از آمار کشوری است مردم فهیم یزد با کادر درمانی همکاری لازم را داشته باشند در خانه بمانند.

او افزود: خوشبختانه تمام دستگاه‌ها برای مقابله با این ویروس پای کار آمده و با تمام توان مشغول همکاری هستند.

طالبی ادامه داد: مردم اگر بخواهند می‌توانند به کمک مسئولان و نظام پزشکی برای شکست این ویروس وارد کار شوند تا به سرعت این مشکل نیز مانند سایر مشکلات حل شود.

استاندار تاکید کرد: موضوع تعطیلی برخی مراکز، مدارس و اماکن مقدسه نیز نشان از اهمیت سلامت مردم است برای مسافرت نیست، بهترین راه برای شکست این بیماری منحوس قرنطینه خانگی و بهداشت فردی است.

طالبی با اشاره به افزایش  آمار مبتلایان و فوتی های بیماران کرونایی در یزد، تصریح کرد: پنجاه و چهار نفر از همشهریان یزدی به دلیل کرونا ویروس در یزد جان باختند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار