مردم و مسئولان در برابر کرونا قد علم کرده اند

نماینده ولی فقیه کردستان از مسوولان استان خواست تا برای کاهش تاثیرات منفی این بیماری بر زندگی مردم، بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ، نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: از کادر درمانی و پزشکی که در این روزها، بیشترین زحمات را می کشند تا همه در سلامت باشند قدردانی و برای شفای عاجل بیماران مبتلا دعا میکنیم.

او با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و آرزوی سالی پر از توفیق گفت: امسال شرایط عید نوروز متفاوت از سالهای قبل است و همه باید رد خانه مانده و مسافرت‌ها را لغو کنند .

نماینده ولی فقیه در استان با دعوت از شهروندان برای رعایت بهداشت فردی و محدود کردن ارتباطات اجتماعی و مهمانی ها، یادآور شد:  از آنجا که متخصصین علوم پزشکی برخی از ناقلان بیماری را فاقد علائم می‌دانند، باید به توصیه های آنان عمل کرده و از رفت و آمدهای غیرضروری و دید و بازدید عید خودداری کنیم تا سلامت به جامعه بازگردد.

آیت الله حسینی شاهرودی با تقدیر از مسوولان استان که تمام همت خود را برای مهار بیماری به کار بسته اند، قددرانی کرد و افزود: در این شرایط که تعدادی از مشاغل دچار کساد شده اند، باید فکری اندیشیده شود تا مشکلات مردم افزایش نیابد.

او لزوم نظارت جدی بر بازار کالا و خدمات را نیز یادآور شد و افزود: سوء استفاده از شرایط موجود که بسیاری از مردم در تامین ملزومات بهداشتی و کالاهای اساسی در سختی هستند، عذاب اخروی را در پی دارد و سودجویان باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان از  افرادی که تمکن  مالی لازم دارند، هم خواست تا همه را در برخورداری از سلامت سهیم کنند و نام خود را در لیست خیرین سلامت به ثبت برسانند تا همه در کنار هم این ویروس  منحوس را از کشور بیرون کنیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.