هرمزگان پیشتاز در تولید ماسک

استان هرمزگان جزو ۵ استان برتر در زمینه تولید ماسک با مشارکت هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد قویدل معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان جزو ۵ استان برتر در زمینه تولید ماسک با مشارکت هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش است.

قویدل با عنوان این خبر که تولید ماسک در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان هرمزگان آغاز شده است، گفت: استان هرمزگان در زمینه تولید ماسک توسط هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش از آغاز مبارزه با شیوع ویروس کرونا، جزو ۵ استان برتر کشور است.

او ضمن تاکید به اهمیت کمک رسانی در دوران بحران، افزود: روزانه بیش از ۵ هزار ماسک در هنرستان‌های سطح استان با همکاری خیرین، نیروی دریایی سپاه، نیروی انتظامی و بخشداری‌های مناطق، توسط هنرآموزان و هنرجویان تولید می‌شود.

معاون آموزش متوسطه استان هرمزگان کفت: تاکنون ماسک‌ها با مشارکت نیرو‌های جهادی که متشکل از هنرآموزان و هنرجویان هنرستان‌های شهرستان‌های بندرعباس، پارسیان، میناب، رودان و مناطق سندرک و شیبکوه است تولید شده اند و هنرستان‌های دیگر مناطق نیز به دنبال کسب مجوز‌های لازم برای شروع این کار خیرخواهانه هستند.

محمد قویدل افزود: در حال حاضر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان هرمزگان در زمینه تولید ماسک، با استان‌های بوشهر، مازندران، چهارمحال و بختیاری، یزد جزو استان برتر کشور در تولید ماسک بهداشتی هستند.

او با بیان اینکه همه در دوران بحران مسئول هستیم، گفت:ماسک‌های تولید شده بین خانواده‌های بی بضاعت و افراد نیازمند و بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.