دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد نظارت های بهداشتی را تشدید می کند

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروز ۹۹ این اداره کل در استان آغاز شده و این طرح با مشارکت ۶۰ نفر از بازرسان بهداشتی استان در قالب ۲۰ اکیپ ثابت و سیار درحال اجرا است.

دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد نظارت های بهداشتی را تشدید می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  عبدالله بهمنش  مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت:  در طرح مذکور ۲۰ اکیپ ویژه در قالب نظارت‌های فنی بهداشتی بر فروشگاه‌ها و مراکز عرضه و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی، رستوران ها، سردخانه‌ها و کشتارگاه‌های دام و طیور به صورت کاملا رایگان، خدمات نظارت بهداشتی را در استان ارائه می‌دهند و این بازرسی‌ها تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این طرح با متخلفان بهداشتی برخورد جدی می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند موارد متخلف را به شماره ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت مصرف‌کنندگان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

بهمنش تصریح کرد: با توجه به نظارت‌های مستمر و دقیق بازرسان اداره کل دامپزشکی، مردم می‌توانند با خیال آسوده فرآورده‌های خام مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند.

او از شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره کل دامپزشکی استان و یا در شهرستان‌ها با ادارات دامپزشکی مربوطه تماس بگیرند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: این اداره کل دامپزشکی بیش از پیش تمام تلاش خود را برای تأمین و تضمین سلامت مواد غذایی و عرضه مناسب آن به عموم مردم به کار خواهد گرفت.

بهمنش بر خرید نکردن مواد پروتئینی بویژه ماهی از دستفروشان و خودرو‌های دوره گرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی‌های ثانویه مواد خام تاکید کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.