اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در استان قزوین

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه به منظور کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده از بیماری کرونا در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: با توجه به محدودیت‌های حضور فیزیکی در فضای اجتماعی خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و در عین حال ارائه خدمات انسان دوستانه برای افزایش تاب‌آوری در شرایط جدید خانواده‌ها در جهت گذر از شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه در استان اجرا می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه این طرح برای تشویق مردم، جوانان و نوجوان به ماندن در خانه اجرا می‌شود، افزود: کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده در جهت کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس کودکان و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره‌های نقاشی و خاطره گویی و مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی در اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس و پیامد‌های آن از  اهداف این طرح است.

میرزایی اظهار کرد: این پویش در هشت محور اعم از پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال آماد و جشنواره فیلم و عکس بشردوستی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: جشنواره خاطره‌نویسی، جشنواره نقاشی، طرح ملی آوای وطن، قصه‌گویی تلفنی و تیم‌های سحر از دیگر محور‌های مد نظر در این طرح است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.