محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌‌های بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان ویژه تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در  کشور و سرایت آن در بیشتر استان‌ها و از طرفی همراهی هموطنان با مسئولان وزارت بهداشت برای پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی جاده‌ها، تا اطلاع بعدی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محموله‌های ترافیکی در جاده‌های استان اجرا نمی‌شود.

او ادامه داد: رفت و آمد محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور گرفته‌اند، در همه راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۲۸ اسفند تا ساعت ۷ صبح  سه‌شنبه پنجم فرودین ۹۹ و از ساعت ۷پنجشنبه ۷ فروردین تا ساعت ۷ صبح  شنبه ۹ فروردین و همچنین از ساعت ۷ صبح دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ شنبه ۱۶ فروردین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: مجوز تردد برای محموله‌های ترافیکی دارای مجوز ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶ و ۹ فروردین ۹۹ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

پاپری گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.