آغاز طرح فعالیت کمیته های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: طرح فعالیت مشترک کمیته‌های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان همزمان با نوروز ۹۹ آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به متفاوت بودن برنامه‌های نوروزی امسال نسبت به سال‌های قبل بدلیل شیوع بیماری کرونا، کمیته‌های نظارتی، بهداشتی، هدایت و امنیت ستاد امسال فعالیت خواهند داشت.

فریدون الهیاری افزود: در این زمینه کمیته‌های امنیتی و بهداشت در قالب ایستگاه‌های امنیت و سلامت در شش محور ورودی استان اصفهان استقرار یافته و با پایش سلامت سرنشینان خودرو‌های ورودی به استان در صورت نیاز گردشگرانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند به مراکز قرنطینه انتقال می‌دهند.

او گفت: همچنین ستاد‌های سفر شهرستان اصفهان با استقرار در چهار محور ورودی شهر اصفهان، راهنمایی‌های لازم رادر کنار خدمات بهداشتی به خودرو‌های ورودی به شهر اصفهان ارایه می‌کنند.

الهیاری افزود: کمیته‌های بازرسی ستاد سفر متشکل از کارشناسان ارشد معاونت گردشگری این اداره کل و ادارات تعزیرات حکومتی، دادگستری، صنعت و معدن و تجارت، کار نظارت بر اماکن خدمات رسان عمومی در شهر را در راستای ارایه خدمات به شهروندان در ایام حساس کنونی و همچنین بازرسی از واحد‌های اقامتی و پذیرایی را مبنی بر عدم پذیرش گردشگر به انجام می‌رساند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار