به زودی

بهره برداری از فاز نخست منطقه گردشگری بند دره بیرجند

فاز نخست منطقه گردشگری بند دره بیرجند به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی از اتمام فاز نخست تأمین زیرساخت‌های منطقه گردشگری " بند دره " بیرجند خبر داد و گفت: بهسازی تفرجگاه بند دره از مطالبات دیرینه مردم بیرجند است که با انگیزه مدیران استان در اولویت برنامه‌های عمرانی دستگاه‌ها قرار گرفته است.

او با تأکید بر رعایت قانون در اجرای کامل تمام بخش‌های طرح، افزود: بهسازی محور دسترسی و تأمین روشنایی از جمله اقداماتی است که در فاز اول اجرا شده و به زودی به اتمام می‌رسد.

معتمدیان عنوان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، طرح توسعه تفرجگاه بند دره به این بخش خلاصه نمی‌شود و در فاز‌های بعدی ادامه خواهد یافت.

استاندار خراسان جنوبی تأمین زیرساخت‌ها را مهمترین اصل در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد و ادامه داد: باید شرایط خوبی برای حضور سرمایه گذاران در بند دره فراهم شود.

او بیان کرد: یکی از مسایل بسیار مهم در این تفرجگاه، توجه به گونه‌های مثمر و غیر مثمر بومی و مقاوم به اقلیم منطقه در توسعه فضای سبز منطقه است به گونه‌ای که بتواند ضمن زیباسازی محیط، معرف محصولات استان به گردشگران باشد.

معتمدیان ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را یکی از بخش‌های مورد تأکید در این طرح برشمرد و اظهار کرد: تقویت سیستم‌های آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت هم از تکالیف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تأمین روشنایی، ایجاد آلاچیق‌های مناسب و جدول گذاری مسیر از مواردی است که در طرح توسعه تفرجگاه بند دره دیده شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار