بیش‌از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در سراوان کشف شد

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی شهرستان سراوان در جنوب شرق این استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمد علی محمدی جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و پایش نوار مرزی متوجه حضور تعدادی قاچاقچی در نقطه صفر مرزی شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مرزداران سراوان با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

جانشین مرزبانی سیستان بلوچستان تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعات موفق شدند یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف و ۲ قاچاقچی و ۳۰۷ کیلو و ۲۵۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۱۹۴ کیلوگرم تریاک و ۱۱۳ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش را کشف کنند.

وی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مرزداران سیستان بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزداران این فرماندهی در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی ناجاست از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نخواهند داد.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار