برگزاری همایش همیاران پلیس با ماموریت مراقبت از سلامت در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: رزمایش آماده باش همیاران پلیس به شکل مجازی و با ماموریت همیاران سلامت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجازی رزمایش آماده باش همیاران پلیس اظهار داشت: رزمایش آماده باش همیاران پلیس به شکل مجازی و با ماموریت همیاران سلامت برگزار شد.

او افزود: این طرح هرسال به مناسبت ایام نوروز در راستای حفظ سلامت رانندگان و مسافران انجام می‌شد که امسال همیاران پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا این طرح با دعوت به منزل ماندن و سفر نرفتن به همیاران سلامت تغییر ماموریت دادند.

او افزود: تمام برنامه‌هایی که قرار بود در ایام عید نوروز برگزار شود لغو شد که در این ارتباط می‌توان به به برنامه «کلاهی برای زندگی» اشاره کرد.


رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان داشت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به پیشنهاد پلیس راهور استان اصفهان طرح زوج و فرد از مبدا با جدیت از روز گذشته اجرایی در اصفهان شده است.

او تصریح کرد: سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است و در این راه با توجه به مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان اصفهان تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد از در منازل اعمال می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

او بیان داشت: از آنجا که سلامت مردم خط قرمز پلیس است، تمام دوربین‌های سطح شهر برای ثبت تخلفات فعال شده اند و نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود در راستای اجرای قانون زوج و فرد اقدام خواهند کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.