نماینده ولی فقیه در فارس:

مسافران به استان فارس سفر نکنند

نماینده ولی فقیه در فارس از مردم ایران خواست در ایام نوروز به استان فارس سفر نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز از مردم ایران خواست در ایام نوروز برای حفظ سلامتی خود و هموطنان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از سفر به استان فارس و شهر شیراز جدا خودداری کنند.

او ادامه داد: یکی از بحث‌های مهم و الزامات ضروری در مدیریت بحران‌هایی، چون شیوع یک بیماری همه گیر مانند کرونا، لزوم تبعیت همگانی از تصمیمات اتخاذ شده برای مهار و کنترل این بحران است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: در همین رابطه مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که اجرای تدابیر ستاد ملی کرونا ضرورت دارد و همگان باید از آن تبعیت کنند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که این روز‌ها درباره آن زیاد صحبت می‌شود، لزوم ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت‌های غیرضروری و تفریحی است چنانکه بی توجهی و رعایت این مساله، استان‌ها و شهر‌های شمالی کشورمان از جمله گیلان و مازندران را به بحرانی‌ترین مناطق درگیر با این بیماری تبدیل کرد و حال، بیم درگیر شدن دیگر شهر‌ها و استان‌ها نیز وجود دارد.

آیت الله دژکام، از مردم کشور درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و هموطنان‌شان در همه شهر‌ها و استان‌ها از جمله استان فارس و شهر شیراز و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در روز‌های پیش رو و ایام تعطیلات عید نوروز، از سفر‌های تفریحی و غیرضروری به استان فارس و شهر شیراز در این ایام جدا خودداری کنند و از مسئولان ذیربط استانی و کشوری نیز انتظار دارم در‌این‌باره تمهیدات لازم را بکار ببندند.

او اظهارامیدواری کرد: با سپری شدن این بحران و بازگشت آرامش و سلامت همگانی، استان تاریخی و کهن فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان هموطنانمان از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار