افشاگری مهاجم سرخپوشان

رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان درباره برخی از مسائل دست به افشاگری زد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در رابطه با درخواست سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو برای پیوستن او به تیم رئال مادرید اظهار داشت: در سال ۲۰۱۷ این ۲ بازیکن از من خواستند تا به جمع کهکشانی‌ها ملحق شوم، اما من نپریرفتم. هر کسی دوست دارد بازیکن بزرگترین تیم لیگ اسپانیا باشد، اما این برای من مهم‌ترین چیز نبود. من در تیم خود به بهترین سطح رسیده ام و می‌خواهم همین طور ادامه دهم.

ستاره لهستانی تیم بایرن مونیخ درباره میل و انگیزه خود به گلزنی گفت: من در تمام مدت بازی به فکر گلزنی هستم. اگر یک گل بزنم به دنبال دومی هستم. اگر سه گل زده باشم، تشنه زدن گل چهارم هستم.

او ادامه داد: گاهی اوقات هم تیمی هایم به من می‌گویند اینقدر در تمرینات برای گلزنی به خودت فشار وارد نکن. ولی به نظر من کسی که از ورزش لذت می‌برد و به فوتبال عشق می‌ورزد هیچ وقت از گلزنی سیر نمی‌شود.

مهاجم تیم بایرن مونیخ درباره برنامه‌های خود برای آینده اش اظهار کرد: من در یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنم. سطح فنی و امکانات این باشگاه بسیار بالا است. بازی کردن برای این چنین تیم قدرتمندی بسیار ساده است. می‌خواهم به موفقیت‌های بیشتری در این باشگاه برسم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار