مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس خبر داد:

صدور دفترچه بیمه در ایام نوروز تعطیل نخواهد بود

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس با اعلام اینکه در ایام نوروز صدور و تمدید دفترچه بیمه در فارس تعطیل نخواهد بود، گفت: برای اطلاع از مراکز کشیک به نشانی اینترنتی این اداره کل مراجعه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود عطایی‌نژاد گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می‌توانند در روز‌های تعطیل، از دوم تا چهارم و همچنین روز دوازده فروردین، به شعب و کارگزاری‌های این سازمان که به عنوان واحد‌های کشیک مشخص شده است مراجعه کنند.

او افزود: در سایر ایام اداری فروردین ماه شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی فارس کماکان آماده ارایه خدمات بیمه‌ای به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواهد بود، اما توصیه می‌شود بنا به حساسیت روز‌های اخیر و کنترل بیماری کرونا از مراجعه غیرضروری به این مراکز اکیدا خودداری شود.

عطایی نژاد یاد آور شد که خدمات مختلف تامین اجتماعی از طریق سامانه اینترنتی eservices.tamin.ir قابل دریافت و پیگیری است، گفت: امکان ثبت غیرحضوری صدور دفترچه درمانی نیز در سامانه وجود دارد.

او گفت: افرادی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir) بدون نیاز به خروج از خانه، درخواست خود را ثبت کرده و با مراجعه به شعبه یا کارگزاری تامین اجتماعی انتخابی و بدون معطلی دفترچه خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس همچنین گفت: بیمه شدگانی که دفترچه آنان تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته، این اعتبار تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ تمدید شده و نیازی به مراجعه برای تمدید دفترچه ندارند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا.ظ
۱۸:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام.میشه لطف کنید بگید برای کسانی که دفترچه بیمه مستمری لازم دارن آیا آنلاین میتوان اقدام کرد یا خیر .کدام سایت معتبر میشود اطلاعات بیمه گرفت ؟
آخرین اخبار