استاندار سمنان:

۷۰ درصد بیماران کرونایی در استان سمنان بهبود یافتند

علی‌رضا آشناگر گفت: با تلاش کادر درمانی و مسئولان میزان بهبودی بیماران کرونایی در استان سمنان از ۷۰ درصد نیز عبور کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان صبح جمعه اول فروردین‌ماه ۹۹ در پیامی خطاب به مردم استان سمنان سال نو را تبریک گفت و اظهار داشت: فرارسیدن نوروز باستانی را در حالی تبریک می‌گویم که سال ۹۸ سال سختی برای ملت ما بود که به‌واسطه تلخی‌های آن ایام آن‌ها را مرور نمی‌کنم، اما مردم ما تابلویی زیبا از اتحاد، انسجام و نوع‌دوستی و حضور حماسی درصحنه‌هایی که نیاز بود را به نمایش گذاشتند.

او در این پیام می‌گوید: در اواخر سال ۹۸ کشور و استان ما با ویروس ناخوانده‌ای به نام کرونا روبرو شد که کادر پزشکی و درمانی، پرستاران، مسئولان، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و تشکل‌های مردمی و خیران و غیره بلافاصله در کنار مردم قرار گرفتند تا آمادگی برای مقابله با کرونا را پیدا کنیم.

استاندار سمنان در پیام خود اضافه می‌کند: امروز که اولین روز فروردین‌ماه ۹۹ است خوشبختانه باید اعلام کنیم که بهبودیافتگان کرونای استان سمنان از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کرده و این ماحصل تمام زحمات و خدمات شبانه روزی است.

آشناگر تاکید کرد: به واسطه موقعیت جغرافیایی که استان سمنان دارد هنوز در زمینه انتشار ویروس کرونا ما در منطقه هشدار هستیم، اما مردم ما باید بدانند که مهمترین سین سفره هفت سین بهاری خانه‌هایشان باید سلامت باشد لذا از مردم می‌خواهیم تا مراقب خود و خانواده‌هایشان باشند تا ان شالله این زمستان و سرما طی شود و بهار را به زودی مشاهده کنیم.

او در خاتمه پیام خود به نامگذاری سال جدید نیز اشاره داشت و از همه مسئولان، مردم، کادر درمانی بهداشتی، پزشکان و تمام دست اندرکاران مراقبت و حفاظت از امنیت و سلامت مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار