فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ خیر سلامت در استان همدان

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۴۰۰ خیر سلامت با مجموعه بهداشتی و درمانی در استان همدان همکاری دارند.

فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ خیر سلامت در استان همدانمحمدصادق صبا، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه شناسایی خیرین در عرصه سلامت استفاده از نیت خیر این افراد در راستای رفع نیاز بیماران جزء اهداف این مجمع است، افزود: در تمامی شهرستان‌های استان همدان دفاتر مجمع خیرین سلامت تشکیل شده است.

او با بیان اینکه شاخص بیماری‌های صعب العلاج، سرطان است، یادآور شد: این بیماران با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان هستند، از سوی دیگر بسیاری از انواع سرطان با تشخیص به موقع قابل درمان هستند.

صبا ادامه داد: در استان همدان سرطان شایع در زنان سرطان سینه و در مردان سرطان پروستات و روده است، به همین دلیل برنامه‌های آموزشی و آگاهی بخشی با همکاری پزشکان، ماما‌ها و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در اولویت کاری ما قرار دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان به اهمیت مقوله خود درمانی به منظور پیشگیری از بروز بیماری‌ها اشاره و بیان کرد: برای کاهش آلام و دغدغه بیماران بحث مددکاری و مشاوره در مجمع خیرین سلامت لحاظ شده است که سعی می‌کند با راهنمایی درست، هزینه‌های درمان را برای بیماران کاهش دهد.

محمدصادق صبا به اجرای طرح توانمندسازی بیماران اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد اشتغال برای بیماران نیازمند و گرفتار از دیگر اولویت‌های ما است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.