فعالیت داوطلبانه برای مقابله با کرونا در قالب هلال احمر انجام می‌گیرد

بر اساس مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در استان بوشهر، هرگونه فعالیت داوطلبانه برای مقابله با کرونا در استان در قالب جمعیت هلال احمر انجام می‌گیرد.

فعالیت داوطلبانه برای مقابله با کرونا در قالب هلال احمر انجام می‌گیردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر در جلسه ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا که امروز اول فروردین ۱۳۹۹ در استانداری برگزار شد با تاکید بر مصوبات جلسات پیشین مبنی بر ضرورت فعالیت همه داوطلبان برای ارائه خدمات در زمینه مقابله با کرونا در قالب داوطلبان هلال احمر، مقرر شد از امروز هلال احمر استان با جدیت بیشتر بر جلب و جذب فعالیت‌های داوطلبانه اقدام کند و همه داوطلبان در این قالب فعالیت کنند.

چندین روز است که نیروهای مردمی به صورت خودجوش در مبادی ورودی استان بوشهر حضور دارند و  تلاش می کنند برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ورود خودروهایی که شماره پلاکشان مربوط به استان نیست، جلوگیری کنند.

مصوبه اخیر ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا با انتقاد این افراد رو به رو شده است.

پیش از این طبق یکی از مصوب‌های معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر، نیروهای مردمی در شهرستان بوشهر باید از خانه مشارکت‌های مردمی سلامت این شهرستان کارت شناسایی دریافت می‌کردند.

البته پیش از این هلال احمر استان بوشهر، از کسانی که قصد دارند در زمینه مقابله با کرونا مسئولان را یاری دهند خواسته بود به این جمعیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.