امام جمعه آبادان؛

دشمنان همواره قصد دارند آسیب وارد کنند

امام جمعه آبادان گفت: دشمنان همواره نه تنها با جنگ نرم و سخت بلکه با حملات بیولوژیکی قصد دارند به مردم آسیب وارد کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان با بیان اینکه دشمنان با حملات بیولوژیکی می‌خواهند به مردم آسیب وارد کنند گفت: دشمنان همواره نه تنها با جنگ نرم و سخت بلکه با حملات بیولوژیکی و استفاده از ابزارهای مختلف قصد دارند به مردم آسیب وارد کنند.

او در ادامه ، به شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: این بیماری آسیب‌هایی بسیاری به بخشی از خانواده‌ها وارد و برخی‌ها را عزادار کرده است و باعث شده تا مردم و مسئولان درگیر مبارزه با این بیماری مهلک و خطرناک باشند.

امام جمعه آبادان تنها مسئله مطرح در کشور را بیماری کرونا ویروس عنوان کرد و یادآور شد: مبارزه با ویروس کرونا اتحاد، انسجام، همدلی، هماهنگی و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان نسبت به موضوعات مختلف در میان مردم و مسئولان را در پی داشته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: دشمنان نه تنها با به راه انداختن جنگ‌های نرم و سخت بلکه با حملات بیولوژیکی و استفاده از ابزارهای مختلف قصد دارند به مردم آسیب وارد کنند.

او به صدای آژیر خطر در ایام شیوع بیماری کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: همانگونه که در هشت سال دفاع‌مقدس آژیر خطر جنگ در برخی از شهرها به صدا درمی‌آمد و اعلام می‌کردند که مردم به پناهگاه‌ها بروند تا جانشان محفوظ باشند، امروز هم آژیر خطر توسط زحمتکشان خط مقدم سلامت و بهداشت به صدا درآمده و مردم را دعوت می‌کنند تا به پناهگاه‌ها که همان خانه‌های شهروندان است، بروند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه کرونا، ویروسی است که همه خانواده‌ها و افراد را تهدید می‌کند و هیچ تفاوتی بین افراد وجود ندارد تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا عامل تهدید جان همه اقشار جامعه است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: پولدار، فقیر، مسئول، غیرمسئول، زن، مرد، پیر، جوان، نوجوان و کودک را مورد تهدید و خطر قرار می‌دهد و به همین خاطر این نیز مهم است که مردم شریف و بزرگوار وطنمان به‌ویژه شهروندان این منطقه حساسیت ویژه و خاصی به این موضوع داشته باشند.

او گفت: اکنون با فرارسیدن عید نوروز وارد ایام شادی شده‌ایم، مردم سعی کنند با کوچکترین کم‌توجهی، سهل‌انگاری و بی‌توجهی خود و شادیشان را به عزا تبدیل نکنند و تهدیدی برای خانواده‌های خودشان نباشند.

امام جمعه آبادان سفرهای نوروزی در ایام شیوع ویروس کرونا را تهدیدی جدی برای خانواده‌ها خواند و ابراز کرد: برخی از سفرهای غیرضروری تهدیدی است برای افراد و خانواده‌ها، با مسافرت در این ایام از این شهر به آن شهر زمینه نابودی و یا آسیب روحی و روانی را به خانواده فراهم می‌کند‌.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور از مردم این شهرستان خواست تا در این ایام از مسافرت نوروزی جدا خودداری کنند و گفت: از همه شهروندان شهرستان، استان خوزستان و همه هموطنان عزیز تقاضا می‌کنم از مسافرت جدا بپرهیزند و در خانه‌های خود بمانند، به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او با بیان اینکه مردم به صحبت‌های افرادی که دچار کرونا ویروس شده‌اند و اکنون در بستر بیماری و قرنطینه هستند توجه کنند و گفت: همه این‌ها سخنانشان این است که با یک سهل‌انگاری کوچک آنها را در گوشه‌ای قرنطینه و یا برخی از خانواده‌ها نگاهشان این است که جان عزیزشان را گرفته است. به همین خاطر مردم توجه کنند و سهل‌انگاری نکنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور تاکید کرد: در این ایام مردم در خانه‌ها بمانند تا خدایی ناکرده فضای زندگی‌شان تبدیل به یک مصیبت یا فقدان عزیزی نشود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.