جشنواره Steam Game در بهار برگزار می‌شود

برگزاری جشنواره Steam Game در بهار، موقعیتی را برای سازنده‌های تازه‌کار فراهم می‌کند تا عناوین خود را به جهان بازی‌سازی معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه رویداد مهم Game Developer Conference یا همان GDC به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، جشنواره Steam Game در بهار فعالیت خواهد داشت تا کمکی به سازنده‌های تازه‌کار باشد و آن‌ها را به جهان بازی‌سازی معرفی کند.

این جشنواره که اولین بار در رویداد Game Awards ماه دسامبر آغاز به کار کرده بود، حالا بیش از ۴۰ بازی جدید را در خود جای داده و کاربران می‌توانند نظرات منتشر شده درباره آن‌ها را بخوانند و حتی به صورت رایگان از طریق سرویس بازی استیم آن‌ها را تجربه کنند. این اتفاق قدم بزرگی برای جشنواره مذکور است چرا که در دوره قبل تنها با حضور ۱۲ عنوان بازی برگزار شده بود.

جزئیات فستیوال جدید استیم

جف کی‌لی، تهیه‌کننده و مدیر امور اجرایی رویداد Game Awards، از اولین اشخاصی بود که در فضای مجازی برگزاری این جشنواره‌ را اعلام کرد. وی چند روز پیش در پست توئیتری نوشت «موقعیتی را فراهم کرده‌ایم تا بازی‌سازان مبتدی که شانس معرفی عناوین خود را در مراسم Game Developer Conference نداشتند، بتوانند با علاقه‌مندان به بازی‌های خود ارتباط بگیرند. نمونه بهاری جشنواره بازی از حالا بر روی شبکه سرویس استیم قرار دارد و بیش از ۴۰ عنوان به صورت دمو قابل استفاده و بازی است تا شما لذت ببرید". 

برگزاری رویداد جدید بازی توسط سرویس استیم

در جشنواره مذکور بازی‌های مطرح و قدیمی نیز نمایش داده می‌شوند. بسیاری از سازنده‌ها سالانه نیز عناوین خود را به Game Developer Conference می‌آورند و آن‌ها را به نمایش می‌گذارند. از دیگر رویداد‌های اینچنینی می‌توان به MegaBooth، The Mix، Day of the Devs و همچنین Wings Fund اشاره کرد. علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند با مراجعه به سرویس استیم از دموی بازی‌های قرار داده شده بهره‌مند شوند.  این جشنواره حمایتی از تاریخ ۱۸ مارس آغاز شده و تا تاریخ ۲۳ ماه مارس ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: آیا نرم افزار تعیین نژاد Gradient بدافزار جاسوسی است؟ 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار