ساعت هوشمند Wathc GT 2e به زودی معرفی می‌شود

شرکت هوآوی قصد دارد تا به زودی ساعت هوشمند خود را به مخاطبین و طرفداران خود معرفی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شواهد حاکی از آن است که شرکت هوآوی قصد دارد مدل جدیدی ار ساعت‌های هوشمند تولید و به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این گجت پوشیدنی Watch GT 2e نام دارد که بر اساس ظاهر ساعت هوشمند مشهور Watch GT 2 طراحی شده است.

با این حال به نظر می‌آید که شرکت هوآوی در طراحی جدیدترین ساعت هوشمند خود از ظاهری ساده‌تر استفاده کرده و همچنین بند‌های اسپرت‌تری را برای آن به وجود آورده است. در حالی که مدتی قبل اظهار شده بود این گجت پوشیدنی قرار شده تا همزمان با گوشی هوشمند Huawei P40 به بازار بیاید، حالا یک تاریخ دقیق از زمان انتشار آن در دسترس کاربران و طرفداران شرکت هوآوی قرار گرفته است.

اطلاعات منتشر شده از زمان انتشار ساعت هوشمند هوآوی

بر اساس اطلاعات منتشر شده این محصول قرار است تا در تاریخ ۲۶ مارس به صورت رسمی معرفی و سپس عرضه شود. همچنین اخیرا یک ویدیو تبلیغاتی برای این دستگاه درست شده که تنها نه ثانیه مدت دارد و در آن زمان مشخص شده ذکر می‌شود. شرکت هوآوی ابتدا این ویدیو را در صفحات مجازی خود منتشر کرد و در زیر پست‌های خود نوشت: " روح و انرژی اکتشافات ". این شرکت همچنین در ادامه به مخاطبین خود وعده داد که ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e می‌تواند تا دو هفته فعالیت داشته باشد.

ساعت هوشمند Wathc GT 2e به زودی معرفی می‌شود

این یعنی خریداران پس از هر بار شارژ دستگاه خود تا ۱۴ روز نیازی به شارژ مجدد ساعت هوشمند شرکت هوآوی ندارند. در حال حاضر اطلاعات و نظرات مربوط به ساعت‌های هوشمندی مانند Watch GT 2 وجود دارد و در این تحلیل‌ها مشخص شده که با کمی فعالیت و ارتقای بیشتر بر روی باتری‌ها امکان استفاده از آن‌ها برای مدت بیشتر نیز وجود دارد.

یکی دیگر از راه‌های افزایش عمر باتری در این دستگاه‌ها محدود کردن اعلان‌های مختلف و از این قبیل فعالیت‌ها است. در ادامه اخبار حاکی از آن است که هوآوی قصد دارد تا با استفاده از تراشه پردازنده ضعیف‌تر نسبت به مدل Huawei Wathc GT 2 و ساده کردن رابط کاربری، میزان استفاده از باتری را کاهش دهد تا عمر آن به اندازه زیادی افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید: آیا نرم افزار تعیین نژاد Gradient بدافزار جاسوسی است؟ 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار