توزیع بسته های بهداشتی در مناطق پرخطر البرز

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی البرز از توزیع ۱ هزار و ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق و محلات پر خطر البرز خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، معصومه عباسی زاده، معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان البرز در خصوص اقلام بهداشتی خریداری شده گفت : هر بسته از اقلام شامل سه عدد ماسک استریل قابل شستشو ، یک بسته دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ تایی، ۲۵۰ سی سی محلول ضدعفونی کننده الکلی میکروزد و یک ورق ویتامینD است.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان البرز افزود: اعتبار طرح فوق در تاریخ ۲۲ اسفند سال جاری ابلاغ شده و از تاریخ ۲۸ اسفند از طریق ۱۵ پایگاه و گروه همیار داوطلب در سطح استان در مناطقی از جمله  ماهدشت، محمد شهر، اسلام آباد،  فلکه ۵ فردیس ، شهرک طالقانی و محلات پرآسیب شهرستان های نظرآباد و اشتهارد شروع شده و در حال توزیع است.

عباسى زاده گفت : بر اساس سیاست های دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور مبلغ ۷۷۰ میلیون ریال در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا در بین گروههای در معرض آسیب اختصاص یافته است که دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی معاونت توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان البرز اقدام به خرید اقلام بهداشتی در قالب ۱هزارو ۲۰۰ بسته کرده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.