راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی بهزیستی در البرز

معاون تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی البرز گفت: سامانه مشاوره تلفنی جهت نگرانی های مربوط به شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، معصومه عباسی زاده، معاون تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی البرز گفت : مکاتبات لازم در خصوص دستورالعمل های ویژه پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفته و اطلاع رسانی در خصوص مدیریت ترس و اضطراب در مواجهه با کرونا ویروس و راهکارهای پیشگیری از شیوع آن همواره در حال انجام است.

عباسی زاده افزود: از مهمترین اقدامات صورت پذیرفته، فعال کردن مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی جهت کاهش استرس واضطراب ناشی از کرونا بود که این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگو مردم استان البرز است.

او با اشاره به اينكه تمهیدات لازم جهت حضور مشاوران مرکز ۱۴۸۰ در روزهای جمعه و ایام تعطیل اندیشیده شده است گفت : کلیه مشاوران این مرکز آموزش های لازم پروتکل مشاوره تلفنی جهت نگرانی از شیوع کرونا را فراگرفته اند.

معاون تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی البرزگفت: همچنین تمامی محیط داخلی و خارجی مراکز تحت نظارت بهزیستی گندزدایی شده است  و تا گذر از شرایط بحرانی همچنان ادامه خواهدداشت.

او افزود :مبلغ ٧ میلیون ریال  نیز به حساب هر یک از مراکز برای خرید مواد و تجهیزات ضدعفونی و پیشگیرانه از بیماری کرونا واریز شد و همچنین مبلغ ٧٧٠ میلیون ریال  نیز جهت تهیه بسته های پیشگیری از ابتلا به بیماری شامل ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی اختصاص یافته که در محلات پر آسیب و پاتوقهای معتادان  توزیع شده است.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.