اجرای طرح کنترل و محدودیت تردد در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از تشدید کنترل و محدودیت تردد با هدف پیشگیری از بیماری ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح کنترل و محدودیت تردد در کازرون

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: اجرای طرح کنترل و محدودیت تردد با هدف پیشگیری از بیماری ویروس کرونا در محل پلیس راه جدید کازرون- شیراز بوسیله کارکنان فرماندهی انتظامی در حال انجام است.

او اضافه کرد: به همین منظور ایست و بازرسی‌های دیگر به صورت همزمان در چندین نقطه از حوزه سرزمینی شهرستان‌های کازرون و کوهچنار با همکاری بسیج، شبکه بهداشت و هلال احمر در حال اجرا است.

سرهنگ عبادی نژاد تصریح کرد: درخواست پلیس از مسافران این است که همکاری لازم را داشته باشند و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس کازرون به مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار توصیه کرد: در این ایام از سفر به مناطق دیگر خودداری و همچنین از مسافران نوروزی دیگر استان‌ها درخواست می‌شود با توجه به شروع اپیدمی ویروس کرونا در کشور از سفر به این شهرستان‌ها خودداری کنند.

فرمانده انتظامی کازرون از همشهریان و مسافرانی که بنا به ضرورت از این شهرستان‌ها عبور خواهند کرد، خواست از اسکان و برپایی چادر در مکان‌های تفریحی، پارک‌ها و اماکن مذهبی جدا خودداری کنند و پلیس نیز در صورت مشاهده برخورد و جلوگیری می‌کند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار