پلیس با برهم زنندگان افکار عمومی برخورد می کند

رییس پلیس اسدآباد بضمن هشدار به افراد فرصت طلب که قصد ماهیگیری از آب گل آلود موجود را دارند، گفت: پلیس با متخلفین و برهم زنندگان فکر و ذهن مردم برخورد خواهد کرد.

پلیس با برهم زنندگان افکار عمومی برخورد می کندسرهنگ یاری، رییس پلیس اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه پلیس در ایام نوروز هوشیارتر از قبل برای برقراری امنیت تلاش می‌کند، گفت:  ماموران ما در ایام استراحت مردم در تعطیلات آماده‌تر از قبل مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

او افزود: لطف خدا، تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری همشهریان موجب شده است اسدآباد یکی از امن‌ترین شهر‌های استان باشد .

یاری ادامه داد: در زمینه کرونا آماده همکاری با سیستم درمانی شهر در جهت برقراری امنیت روانی جامعه هستیم.

رییس پلیس اسدآباد تأکید کرد: ضمن قدردانی از جوانان متعهد فضای مجازی شهر به اطلاع آن دسته از افراد فرصت طلب که قصد ماهیگیری از آب گل آلود موجود را دارند برسانیم پلیس بیشتر از آنکه فکر کنند همه را تحت رصد قرار داشته و با متخلفین و برهم زنندگان فکر و ذهن مردم برخورد خواهد کرد.

یاری اضافه کرد: مطمئنا در شرایط کنونی تزریق آرامش و همچنین پرهیز از انتشار شایعات بی اساس در فضای مجازی اتفاقی واجب است که ضروری است رخ دهد.

او بیان داشت: اگر افرادی روح و روان مردم در فضای مجازی را هدف قرار دهند با برخورد سخت پلیس مواجه می‌شوند، پلیس با شعار «سلامت خانواده، امنیت جامعه» به استقبال بهار رفته است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد رخت بر بستن این ویروس آزاردهنده باشیم.

این مسئول تأکید کرد: در ابتدای سال به همشهریان توصیه می‌کنیم نکات پلیسی را که به طور مرتب در رسانه‌ها اعلام می شود انجام داده و فرصت عرض اندام به مجرمان را ندهند، پلیس نیز به شکل ۲۴ ساعته در کنار شما است تا آرامش و امنیت را بشما هدیه دهد.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.