ندوشن نوروز امسال پذیرای گردشگران و میهمانان نخواهد بود/ سفر به ندوشن را به زمانی دیگر موکول کنید

شهردار ندوشن با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: شهر ندوشن نوروز امسال پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی نخواهد بود.

سید هادی موسوی ندوشن شهردار ندوشن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا، ندوشن نیز همانند سایر نقاط کشور پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی نخواهد بود و مردم برای حفظ سلامت خود و کاهش انتقال این بیماری  نوروز ۹۹ را باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته سپری کنند.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری تمامی اقامتگاه و بوم گردی‌ها این شهر، حق پذیرش مسافر را ندارند و کلیه پارک‌ها نیز تا پایان فروردین ماه تعطیل است.

موسوی همچینن از کنترل شبانه روزی ورودی‌های این شهراز سوی نیروی‌های خود جوش مردمی خبر داد و ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه در هنگام ورود مسافران به این شهر از سوی نیرو‌های خود جوش مردمی بصورت شبانه روزی مورد غربالگری و تب سنجی قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده مورد مشکوک به کرونا جهت بررسی بیشتر به مراکز درمانی معرفی و از ورود افراد غیر بومی به شهر جلوگیری به عمل می‌آید.

شهردار ندوشن تاکید کرد: مسافران و گردشگران خواست  فعلا به ندوشن سفر نکنند و همشهریان نیز با در خانه ماندن امنیت و سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار