افتتاح پل راه‌آهن حسین آباد در آینده نزدیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از پایان عملیات اجرایی پل راه‌آهن حسین آباد یزد و افتتاح این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت : یکی از خواسته‌های دیرینه مردم تعریض پل راه آهن حسین آباد در بخش درون شهری بود که خوشبختانه در آینده نزدیک این پل به بهرداری می‌رسد.

او افزود: پیگیری‌های بسیاری از سوی روستا‌های واقع در حاشیه شهر شامل: حسین آباد، عسگریه، اکرم‌آباد و اکرمیه انجام می‌شد که پل ورودی این روستا‌ها و پل راه آهن که به عنوان یک زیرگذر شهر یزد و حمیدیا را به آن روستا‌ها متصل می‌کند، ساخته و از یک دهانه تبدیل به دو دهانه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: جلسات متعددی در سال گذشته در خصوص اجرای این پروژه برگزار شد و با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، همراهی راه آهن یزد و همکاری‌های مدیرعامل راه آهن و همکارانشان که جای قدردانی دارد، احداث پل جدید با پیمانکاری شرکت راه آهن به صورت دو دهانه در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

صادقیان تاکید کرد: خوشبختانه توانستیم قبل از پایان سال عملیات اجرایی پل راه آهن حسین آباد را به پایان برسانیم ودر دو روز مانده به پایان سال ۹۸ با کمک سازمان همیاری شهرداری‌های استان عملیات زیر‌سازی و خاک‌برداری این پروژه انجام شد به گونه‌ای که مردم بتوانند قبل از سال و در ایام تعطیلات از این زیرگذر استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تهمیدات مقدمات ایمنی هم با اجرای علائم هشدار دهنده که در طول مسیر قرار داده شد‌ه، انجام گردید.

او ادامه داد: به منظور برقراری ارتباط مناسب در شهر به ویژه در زیرگذر‌های پل‌های راه آهن از سال گذشته تعریض چهار پل ۶۳، آرمان، حسین آباد و خویدک در دستورکار قرار گرفت که با همکاری شهرداری و راه آهن یزد پل‌های ۶۳ و آرمان در شهر یزد ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صادقیان با بیان اینکه تنها عملیات آسفالت این زیرگذر باقی مانده که با توجه به تعطیلات نوروزی امکان اجرای آسفالت نبود، گفت: بعد از تعطیلات ابتدای سال با اجرای آسفالت پل راه آهن حسین آباد یزد، این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار