سخنگوی ستاد اطلاع رسانی کرونا:

شیب نمودار کرونا در مهاباد تندتر شد/ ۲۴ نفر مبتلا

بهزاد گفت: تعداد مبتلایان و موارد مثبت در مهاباد به ۲۴ نفر افزایش یافت.

بهزاد سخنگوی ستاد اطلاع رسانی کرونا شهرستان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: درحال حاضر ۱۷ نفر در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی مهاباد بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر مثبت و ۴ نفر مشکوک به ویروس کرونا می‌باشند.

بهزاد اظهار داشت: آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا ۲۴ ساعت ثابت ماند، اما یکباره آمار تعداد مبتلایان از ابتدا تاکنون به ۲۴ مورد رسیده است.

او افزود: از ۲۴ نفر مبتلا به کرونا در شهرستان ۱ نفر در ارومیه بستری است و ۱۲ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده‌اند و درحال حاضر ۱۱ نفر در بیمارستان مهاباد بستری هستند.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی کرونا شهرستان مهاباد تصریح کرد: شهروندان توصیه‌ها و قرنطینه خانگی و اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند، خطر ابتلا به کرونا در کمین است.

بهزاد دوره نقاهت ویروس کرونا را تا ۲ هفته اعلام کرد و گفت: دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی، چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

 تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک‌هزار و ۱۴۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه آزمایش ۳۹۵ نفر مثبت بود.

 

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.