مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه رشت:

تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان رشتی/ خدمت به مردم ادامه دارد

رضوان فتحعلی نژاد با اشاره به ادامه دار بودن خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا از تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رضوان فتحعلی نژاد، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به خدمات ارائه شده سپاه ناحیه مرکزی رشت در زمینه بداشت و درمان گفت: سپاه و بسیج به عنوان دو بازوی قدرتمند در عرصه بهداشت و درمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر شده و در حال تلاش برای پایداری سلامت در جامعه هستند.

او افزود: پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت در روز‌های تعطیل سال نو در مقابله با ویروس کرونا در خدمت مردم عزیز رشت هستند و از هیچ خدمتی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به کمبود تجهیزات بهداشت فردی و وارد میدان شدن بسیجیان برای تامین آن، گفت: از ابتدای مقابله با کرونا در رشت تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت تولید و توزیع شده است.

فتحعلی نژاد با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت برای ضدعفونی کردن محیط از کرونا ویروس مصرف شده، افزود: این میزان از مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معبرها، اداره‌های دولتی، نانوایی‌ها، عابر بانک‌ها استفاده شد.

او گفت: همچنین سپاه در پایش بیماران کرونایی نیز وارد میدان شد و در قالب طرح غربالگری با ایجاد ۲۹ پایگاه به همراه کادر بهداشت و درمان در حال خدمت رسانی است.

انتهای پیام/اص

برچسب ها: کرونا ویروس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.