دستگیری دو شکارچی کبک در سقز

فرمانده پاسگاه محیط بانی سولاکان سقز از دستگیری ۲ نفر شکارچی در منطقه عبدالرزاق سقز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عطالله صادقی فرمانده پاسگاه محیط بانی سولاکان سقز گفت: محیط بانان طی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت شهرستان سقز به یک گروه شکارچی در ارتفاعات برخود کردند که بعد از محاصره و ساعت‌ها تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن‌ها شدیم و از آنها،۲ قطعه کبک، ۲ قفس چوبی، چراغ قوه، کیسه حمل قفس و کبک کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه این مورد اولین پرونده تخلف شکار در سال جدید است، افزود: شکارچیان با اقدام به شکار گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان، در حال ضربه به حیات وحش و محیط زیست هستند، ولی ما با تمام توان برخورد می‌شود.

صادقی با اشاره به هوشیاری محیط بانان سولاکان سقز افزود: پرونده این متخلفان بزودی به دادگاه ارجاع خواهد شد و تا اطلاع ثانوی محیط بانی سولاکان درحال آماده باش کامل به سر می‌برد و هیچ تخلفی از چشم محیط بانان پوشیده نخواهد بود و با متخلفان متجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی و حیات وحش بشدت برخورد خواهد شد.

فرمانده پاسگاه محیط بانی سولاکان سقز یادآور شد: اسفندماه ۹۸ هم چند شکارچی متخلف را در حین شکار دستگیر کردیم و تعدادی را هم قبل از اقدام به شکار دستگیر و طبق قانون با آن‌ها برخورد شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.