جشنواره استند آپ کمدی کرونا را شکست می‌دیم برگزار می‌شود

فراخوان جشنواره استند آپ کمدی کرونا را شکست می‌دیم در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

جشنواره استند آپ کمدی کرونا را شکست می‌دیم برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از انتشار فراخوان جشنواره استند آپ کمدی کرونا را شکست می‌دیم بام ایران، بام سلامتی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا و مشارکت جمعی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

او افزود: تولید ویدیو استندآپ و دابسمش (صدا گذاری روی تصویر) پیرامون موضوع مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر آگاهی‌بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

شریفی با بیان اینکه این فراخوان در دو بخش برگزار می‌شود، اضافه کرد: قسمت اول تولید استند آپ و قسمت دوم ساخت دابسمش (صدا گذاری روی تصویر) که باید شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی را مدنظر و قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشند.

او ادامه داد: به تصویر کشیدن خدمات کادر پزشکی و پرستاری، نیرو‌های امدادی و انتظامی، خدمات آتش نشانان، هلال احمر، پاکبانان و پلیس راهنمایی رانندگی و «مشارکت جمعی در مقابله با کرونا» و «خانواده کرونا را شکست می‌دهد» و «ایام نوروز در خانه می‌مانیم» از موضوعات این جشنواره است.

شریفی گفت: شرکت‌کنندگان می‎توانند آثار خود را تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ با ذکر مشخصات خود به شماره واتس آپ ۰۹۱۹۲۴۳۴۸۱۲ ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.