جاده های مسیر گنج نامه بسته شد

شهردار همدان از بسته شدن جادههای گنج نامه برای کاهش تجمع مردم و پیشگیری از کرونا خبر داد.

جاده های مسیر گنج نامه بسته شدعباس صوفی، شهردار همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: مسیر‌های دسترسی به گنجنامه از امروز مسدود شد و امکان دسترسی به آن وجود ندارد تا بتوانیم از تجمع همشهریان و مسافران احتمالی در این مکان جلوگیری کنیم.

او با تاکید بر اینکه در تعطیلات نوروز امسال مانند سالهای پیش میزبان مسافران نیستیم افزود: ما از همشهریان و مسافران می خواهیم در مکان های پر تردد حاضر نشوند و کمک کنند تا زنجیره انتقال این بیماری شکسته شود.

شهردا همدان ادامه داد: براساس تصمیم قرارگاه زیستی مقرر شده است از امروز  ون‌ها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها فعالیت خود را تا ۱۵ فروردین تعطیل کنند.

صوفی ورود ۱۰۰ هزار مسافر به همدان را تکذیب کرد و گفت: بر اساس آمار‌ها و شمارش خودرو‌های ورودی به استان  ۳۸ درصد تردد خودرو‌ها کاهش یافه است و بدون شک تعداد مسافران به استان هم  در مقایسه با نوروز‌های سال پیش کاهش یافته است.

او خواستار نرفتن به دید و بازدید‌های عید شد و افزود: هر گونه دیدار و تجمعی می‌تواند خود راهی برای انتقال ویروس کوید ۱۹ باشد و مردم با در خانه ماندن و خرید از محله و یا خرید اینترنتی می‌توانند کمک کنند تا هرچه زودتر شیوع این بیماری در کشور کنترل شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.