از حمل مواد مخدر با دو چرخه در مهریز تا کشف میلیاردی موتور قاچاق در بهاباد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه سوم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: به منظور  اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دوچرخه سوار که در بیابان‌های اطراف ایست و بازرسی شهید مدنی در حال حمل مقداری بار بود، مظنون می‌شوند.

او افزود: ماموران به دوچرخه سوار دستور ایست داده و پس از بررسی و بازدید از ترک دوچرخه، ۱۳۵ کیلو گرم تریاک کشف و ضمن تشکیل پرونده متهم تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد و مردم در این امر خطیر همچون گذشته ما را یاری نمایند.

دستگیری سارق دستگاه‌های ترانس و کابل برق با ۶ فقره سرقت در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ترانس و کابل برق در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در عملیات ماموران آگاهی شهرستان تفت، سارق دستگاه‌های ترانس و کابل برق دستگیر و به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ احمدی ادامه داد: در تحقیقات گسترده مأموران سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان با اشاره به اعتراف متهم به تعداد ۶ فقره سرقت ترانس و کابل برق در ادامه تحقیقات پلیس، از عزم جدی مجموعه انتظامی شهرستان در جهت برخورد قاطع با سارقان با بهره گیری از روش‌های نوین پلیسی و در کمترین زمان ممکن خبر داد و از شهروندان خواست تا هرگونه تردد مشکوک افراد و یا وسایل نقلیه ناشناس را به شماره تماس ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی کنند.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و مالخر اموال سرقتی

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در ایام پایانی سال و برابر اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد شخصی به تازگی اقدام به فروش مواد مخدر در یکی از محلات میبد می‌کند.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد متهم مدتی است از زندان آزاد شده و در حال حاضر توزیع کننده شیشه در یکی از محلات میبد است.

سرهنگ طاهر موسوی ادامه داد: این توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در قبال فروش مواد اقدام به مالخری اقلام مسروقه می‌کرده که با هوشیاری کاراگاهان پلیس آگاهی و اخذ مجوز قضایی و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از منزل وی در قسمت اتاقک و انباری خارج از دید مقادیر زیادی وسایل و قطعات موتورسیکلت سرقتی و اقلام مربوط به منازل خالی از سکنه کشف شد.

رئیس پلیس میبد گفت: متهم بعد از تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قانونی شد.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال موتور قاچاق در بهاباد

سرگرد مهدی فاضلی جانشین انتظامی شهرستان بهاباد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد مجوز قانونی، شناسایی و توقیف موتور سیکلت‌های قاچاق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا جی بی ۱۳۰۰ بدون مجوز قانونی و قاچاق را کشف و به یگان انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در ادامه ارزش موتورسیکلت توقیف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرده و تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار