رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مقدمات انجام آزمایشات تأییدی کرونا در استان فراهم شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آزمایشات تأییدی کرونا با فراهم شدن تجهیزات لازم از سومین روز فروردین ماه ۹۹ و حداکثر تا روز بعد آن در استان انجام خواهد شد.

او افزود: با توجه به طولانی شدن فرآیند پاسخ نهایی نمونه‌های ارسالی از بیماران مشکوک به کرونا که نتایج آزمایشاتشان در مرحله اول مثبت اعلام شده است، همکاران ما با تمام تلاش برای انجام آزمایشات تأییدی در استان انجام و امروز یا نهایتاً از فردا آزمایشات تکمیلی نیز در استان انجام و روند پاسخ دهی به نمونه‌ها و تصمیم گیری‌ها تسهیل و تسریع خواهد شد.

شیرانی از مثبت اعلام شدن نتیجه نهایی چهار نمونه ارسالی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اضافه کرد: در مجموع تعداد موارد قطعی کرونا در استان به ۷۰ نفر رسید.

او از شهروندان خواست: برای پیشگیری و کنترل کووید ۱۹، با مراجعه به سامانه بسیج ملی مبارزه با کرونا به آدرس salamat.gov.ir به حفظ سلامت خود و جامعه و کنترل این بیماری کمک نمایند.

شیرانی با بیان اینکه شماره ۴۰۳۰ مربوط به تماس‌های تبلیغاتی نیست از مردم خواست: به این شماره پاسخ داده و با همکاران و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی برای غربالگری همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.